Dirənişin zəncirləri: Abxaziyada səssizliyin əks-sədası
"adsız" [untitled] əsəri 1992-1993-cü illərdəki Gürcüstan-Abxaziya müharibəsindən sonra sükut və donma vəziyyətinə və Abxaziya ərazisini hələ də narahat edən müharibənin nəticələrinə nəzər salır
29/May/24
1745
Dirənişin zəncirləri: Abxaziyada səssizliyin əks-sədası
Müəllif və rəssam: Salina Abaza
"adsız" [untitled] əsəri 1992-1993-cü illərdəki Gürcüstan-Abxaziya müharibəsindən sonra sükut və donma vəziyyətinə və Abxaziya ərazisini hələ də narahat edən müharibənin nəticələrinə nəzər salır. Bir zamanlar çox canlı olan Abxaziya indi beynəlxalq ictimaiyyətdən kənarlaşdırılmış, müharibə sonrası iqtisadiyyatla, korrupsiya, travma və zorakılıqla əngəllənmişdir.
Bu işdə gələcəyin keçmişdən sağalmadığı, fərdiyyətin kollektiv tarixlə qarışdığı, ənənədən təhlükəsiz məsafədə irəliləyiş axtaran müxtəlif münasibətlərdə gərginlik və narahatlığı araşdırmaq üçün zamanı bir obyektdə dondururam: hərəkətsiz hərəkət, hərəkət və onun olmaması.
İş qarışıq media heykəltəraşlıq və installasiya olub, tapılmış paslı zəncirlərdən və çürümüş ağac gövdələrindən və bir quş tükündən hazırlanmışdır.
Şəxsi qeyd olaraq, dəmirçilik genderi olan peşə kimi stereotipləşdirilir və ona qədim yaradılış mifologiyaları ilə əlaqəli müəyyən bir müqəddəslik atribut edilir, metal ilə işləmək və qaynaq etmək isə materialla əlaqədar gender hüdudlarını genişləndirməklə şəxsi bir təcrübə idi.
Bu iş həmçinin "evə qayıtmaq" və köklərimə qayıtmaq, həmçinin azadlıq və ifadə hissimi qorumağa çalışarkən, hüdudları qəbul etmək əvəzinə, aradan qaldırmağa çalışdığım təcrübəmdən danışır.
İşin quruluşu 2022-ci il fevralda Untitled Tbilisi və Berlin, Almaniyada Endotik Araşdırmalar İnstitutu tərəfindən təşkil edilən “Post-Post Kuir Qafqaz” sərgisinin açılışı ilə paralel canlı yayımda icra edilmişdir.
Rəssam və kurator Giorgi Rodionov ilə əsas işdəki oxşar gərginliyi təkrar yaratmaq və sonra onu canlı performansın yayımı ilə yanında sərgidə təqdim etmək üçün sadə təlimatla bir replika yaratmaq üçün əməkdaşlıq etdim.
Bu təqdimat forması işdə mövcud olan hərəkət azadlığı sualına və əsərin özünün sənətkardan azadlığına, sadə təlimatlarla təkrar edilə biləcəyi yerə daha çox dərin məna əlavə etməkdə önəmli bir element oldu.
Daha sonra 2022-ci il martında iş “Böyük Ağacların Kölgəsində” rezidensiyasının digər iştirakçıları ilə birlikdə Abxaziyanın Suxum şəhərində qrup sərgisində nümayiş etdirilmişdir.
Powered by Froala Editor